Infolinia konsumencka
Infolinia Konsumencka
Â
Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw? Pierwszą pomoc uzyskasz na Infolinii Konsumenckiej 801 440 220.
Â
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Fundacja Konsumentów prowadzą Infolinię Konsumencką, która jest dostępna w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00. Każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, może zwrócić się po poradę prawną, dzwoniąc pod numer 801 440 220. Porady nie są udzielane przedsiębiorcom. Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.
Â
"Często nie jesteśmy pewni, jak się zachować, kiedy źle potraktowano nas w sklepie, wykonawca mebli kuchennych wziął zaliczkę i zniknął, a sprzedawca nie chce przyjąć reklamacji butów, bądź cieknącego czajnika elektrycznego. Teraz mamy możliwość bezpłatnego uzyskania odpowiedzi na te i podobne pytania od prawników - ekspertów z dziedziny prawa konsumenckiego. Poprzez uruchomienie Infolinii chcemy zachęcić nas wszystkich - konsumentów do odważnego egzekwowania swoich praw" - mówi Grażyna Rokicka, prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.
Â
Projekt finansowany jest ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Â
Podmiot udostępniający informację: | Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach |
Data utworzenia: | 2016-06-03 |
Data publikacji: | 2016-06-03 |
Osoba sporzÄ…dzajÄ…ca dokument: | |
Osoba wprowadzajÄ…ca dokument: | Katarzyna Kielar |
Liczba odwiedzin: | 3338 |